It's Me Ezza

My photo
~ Hanya seOrang gadiz biasa yg amat meminati MANCHESTER UNITED sOccer team tapi punya banyak keistimewaan yg ramai belOm tahu hehehhee apa agaknya yee???emmmm biar lah rahsia.... Ske berkawan tanpa memilih apa2 kategOri tapi pelik ade jugak insan dlm dunia nie yg jenis memilih....kenapa yerr??sedangkan sendiri pun x perfect emmmmm tah la pepepun aku jenis enjoy....nk kwn kwn xmO kwn sudah ade aku kisah....hati Orgkan kita x taw tul x....ramai yg menilai dr LUARAN bukan DALAMAN ~

Sunday, May 16, 2010

Demam Ku Yg Teruk


Tanggal 11/05/2010 aku telah diserang
demam panas yg agak teruk...
adesss Tuhan je yg taw betapa seksanya aku
time tu...menanggung panas/sejuk
dalam badan aku nie...Kalau ptg kita
dah tentu panas kan tapi aku
berselubung dlm selimut tebal aku
menahan kesejukkan yg amat sangat..
Yang pelik nye plak sejuk kat dalam tapi panas kat
luar adesss seluruh badan mmg x bermaya..
Kata daddy aku,aku meracau2 x tentu pasal
terjerit2 mcm org gler adesss dah tentu
kan aku demam huhuuuu....entah aku sendiri
pun x sedar yg aku jerit2...mama daddy je
yg taw huhuuu....muntah2 x usah ckp
segala mcm yg aku mkn seblom sakit tu semua
keluar adessss punya la sakit perut aku
nie mcm nk pecah...usus2 aku nie rasa mcm
mengelegak ahhahahhaa.....
Malam,daddy aku bwk g klinik kat Seri Putra
adesss kat klinik aku tibai muntah hahahha
muka nurse tu tension je tgk aku
tapi muke aku selamber dek je ar kan dah nama
pun aku sakit....siot betul doctor bkn xde dlm bilik
tu leh lak kena tunggu sampai kul 8mlm bru
leh jumpa doctor hhahahahha padan ar aku muntah
kat klinik tu hhahahhaa....
Masuk jumpa doctor aku buat muka sakit
yg mcm sakit sgt walaupun mmg sakit
time tu hhehehehe...Doctor check suhu aku
adessss 39' - 40' babe suhu aku...Panas yg
melampau kata doctor...aku rasa kalau rebus telo
buh bwh ketiak masak hahahhahaaa....
Kena 1 enjection,1 pam gas stablizer
aku kena rm57 adessss punya la mahal
kan...mana la doctor2 klinik swasta nie x kaya
nurse dia je ade 3-4 org bkn ade ramai pesakit
pun yg dtg xkan hari2 ade yg sakit kan pepe pun tu
lah doctor klink swasta...Alhamdullilah aku
dah ok panas dh kebah cuma skunk kaki aku
bengkak skit sbb kesan dr panas demam ari tu...
hahahhaa leh la aku kembali ke activity biasa
hahahhah g ngeteh dgn kwn baik aku dan
leh g jln2 hahahhaa....

No comments:

Post a Comment